2025 Le Mans 24 Saat yarışının Hyperpole seansında sahneye çıkan Cadillac, son turlardaki etkileyici performansıyla ilk iki sırayı almayı başardı.
Jota takımı pilotları Alex Lynn ve Earl Bamber, üçüncü turlarında yaptıkları geliştirmelerle gridin ön bölümünü domine etti.
Lynn, #12 numaralı V-Series.R LMDh ile 3:23.166'lık derecesiyle geçen yılın pol pozisyonundan 1.5 saniye daha hızlı bir tur attı. Takım arkadaşı Bamber ise onu 3:23.333 ile takip ederek ilk iki sırayı Cadillac'a kazandırdı.
Porsche Penske'nin #5 aracını kullanan Mathieu Jaminet, 3:23.475 ile üçüncü sırada yer aldı.
BMW adına en iyi zamanı #15 Dries Vanthoor kaydetti (3:23.659) ve dördüncü oldu. Onu, ikinci Porsche ile Nick Tandy (3:23.983) ve Sheldon van der Linde'nin kullandığı ikinci BMW (3:24.009) izledi.
Ferrari ise Dünya Dayanıklılık Şampiyonası'ndaki güçlü performansına rağmen Le Mans'da hayal kırıklığı yaşıyor.
Antonio Fuoco, #50 numaralı 499P ile 3:24.213'lük derecesiyle sadece yedinci olabildi. #51 numaralı araç ise 11. oldu.
Cadillac'ın #311 numaralı aracıyla Felipe Drugovich sekizinci, Alpine'den Frederic Makowiecki ise #36 araçla dokuzuncu sırada yer aldı.
Toyota içinse seans tam anlamıyla kabus gibiydi. #7 numaralı araç Hyperpole'a kalamazken, #8 araçla piste çıkan Sebastien Buemi, Mulsanne virajında büyük bir kilitlenme yaşayarak çakıl havuzuna girdi. Aracı pitlere döndürse de piste tekrar çıkmadı.
LMP2'de pole pozisyonunu TDS Racing adına Mathias Beche elde etti. #29 ORECA-Gibson 07 ile 3:35.062 kaydeden Beche'yi, Inter Europol'den Tom Dillmann (3:35.333) ve geçen yılın pole sahibi Louis Deletraz takip etti.
LMGT3'te ise Aston Martin zirvedeydi. Mattia Drudi, #27 Heart of Racing aracıyla 3:52.769'luk turu sayesinde AF Corse Ferrari'yi ve Valentino Rossi'nin kullandığı WRT BMW'yi geride bıraktı.
İlk seans, Francesco Castellacci'nin #54 Ferrari ile Porsche Curves girişinde çakıla saplanmasının ardından kırmızı bayrakla durduruldu.