Türkiye Futbol Federasyonu (TFF), 2026-2027 sezonu için Süper Lig ekiplerinin takım harcama limitlerini açıkladı. Yeni sezonda en yüksek harcama limiti son şampiyon Galatasaray'a verilirken, en düşük limit Alanyaspor'un oldu.
Galatasaray 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 liralık harcama hakkıyla listenin zirvesinde yer aldı. Sarı-kırmızılıları 6 milyar 330 milyon 32 bin 702 lirayla Fenerbahçe, 4 milyar 123 milyon 397 bin 974 lirayla Beşiktaş ve 2 milyar 530 milyon 783 bin 285 lirayla Trabzonspor takip etti.
Süper Lig harcama limitleri şu şekilde:
Galatasaray - 9.006.596.835 TL
Fenerbahçe - 6.330.032.702 TL
Beşiktaş - 4.123.397.974 TL
Trabzonspor - 2.530.783.285 TL
Çaykur Rizespor - 1.817.301.750 TL
Samsunspor - 1.124.529.320 TL
Konyaspor - 1.101.846.407 TL
Başakşehir - 1.099.918.616 TL
Kocaelispor - 953.682.308 TL
Erzurumspor FK - 893.261.956 TL
Amedspor - 893.261.956 TL
Çorum FK - 893.261.956 TL
Gaziantep FK - 817.925.936 TL
Gençlerbirliği - 805.716.149 TL
Eyüpspor - 801.174.603 TL
Göztepe - 678.239.611 TL
Kasımpaşa - 647.958.968 TL
Alanyaspor - 571.608.883 TL

